piatok 4. júla 2014

Ultraviolet

These are the things, the things we lost. the things we lost in the fire fire fire.....Slová sú z pesničky od Bastille, ktorú som mala možnosť dnes počuť v trošku pozmenenej verzii.
Kamarátka mala aj s kapelou dnes koncert v Lenore (Nitra) a popravde, nevedela som, že čo mám očakávať od toho, keďže dnes som ich počula prvýkrát. A moje pocity po koncerte? Sánka dole. Kapela sa volá ináč Ultraviolet a dnes hrali viacero rádiových hitov prerobených do počúvateľnej podoby - teda takej unplugged. Hrali vonku a podľa mňa to malo také svoje čaro a super atmosféru. Oni hrali, ľudia čo išli okolo sa aj pristavili, aby pozreli, že čo to je, celkovo to bol fajn večer. Terča (speváčka) má taký neskutočný hlas, že naozaj, keby ju počujem spievať, ale nevidím ju, tak viem, že je to ona. Mala u mňa ešte jedno obrovské plus, keď spievala a to, že viem po anglicky, čiže sa to aj z tohto hľadiska príjemne počúvalo. Hrali 10 pesničiek, jeden bol ešte ako bonus a ľudia boli natoľko v super nálade, že chceli ešte, lenže nemali už nič pripravené, takže dve opakovali.
Mňa asi najviac oslovila hneď prvá pesnička - Things we lost. Normálne ľutujem, že som nemala kameru či niečo (mobil s 1,5Mpx foťákom bol nepoužiteľný), kde by som si to mohla nahrať. Na najbližší koncert si už určite beriem a natočím si to. Zatiaľ si ale bohužiaľ musím vystačiť s originálom. :D
Dnešný večer hodnotím veľmi pozitívne a teším sa na ďalšie vystúpenie Ultraviolet, keďže aj keď to nie je niečo úplne nové, ale je to originálne a také sa myslím, dnes už vidí (teda počuje) dosť zriedka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára