nedeľa 10. augusta 2014

Novinky a príprava recenzií

Nedávno mi pribudlo pár vecí do zbierky - či už ako darčeky alebo som si kúpila. Na všetko skúsim vám spraviť aj recenzie, no teraz je to trošku ťažšie, keďže vyskytlo sa pár okolností, ktoré mi to neumožňujú. 
Ako prvé patria veci k úprave nechtov. Farebné kamienky na dozbodovanie nechtov a potom ešte sada zdobiacich tyčiniek. Tie tyčinky som si chcela už dávnejšie kúpiť, potom som si aj jednu kúpila, ale nepoužívala som ju. Teraz to kvôli práci nie je možné, ale som zvedavá aké sú a aké zázraky s nimi človek vymyslí. 


Ďalší v poradí je BB cream od Dermacolu, svetlý. Ten som chvíľu používala a bola som aj spokojná. Avšak začala som ďalšie dva nové produkty okrem tohto používať na tvár a to Micelárnu vodu od Garnier a tiež hydratačný krém od Garnier. A jedno z týchto mi pravdepodobne nerobí dobre na pleť, takže teraz musím zistiť, že ktorý to bol a potom budú aj recenzie.

Na záver sa len pochválim darčekom k maturitám - áno, na to, že som maturovala som pomaly aj zabudla, ale to je jedno. :) Hodiny sú úplne super, kamienky po okraji a kožený remienok pôsobia elegantným dojmom. Ako som ich dostala som sa rovno aj rozhodla, že toto budú moje hodinky, ktoré budem nosiť na skúšky na výške. :D (Mám ešte jedny, tak preto).

Ako hovorí nadpis - "príprava recenzií". Pripravujem pre vás niekoľko recenzií a to nielen na už spomínanú kozmetiku v tomto článku. Okrem toho mám pripravené niečo aj k farbe na vlasy, ktorú som naposledy používala či na pár kníh, ktoré som čítala v ostatnom čase. Takže určite sa máte na čo tešiť. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára