nedeľa 22. júna 2014

Welcome to my life

Na úvod, vítam všetkých, ktorí či už náhodou alebo aj za nejakým cieľom sa dostali na môj blog. Rada fotím, mám rada aj rôzne DIY veci, rada píšem a čítam, takže moje články budú v spojitosti s týmito vecami. Blog bude niečo ako môj verejný denníček, jednoducho budú tu veci, s ktorými sa chcem s Vami podeliť.

Moje ctené meno je Gabriela a Kathika alebo teda Katušák sú moje prezývky. Nemá to žiadnu spojitosť s mojím menom, jednoducho v 7. ročníku na základke mi to prischlo, zapáčila sa mi a odvtedy ju používam. Katušák však vzniklo asi len teraz niekedy, popravde ani neviem kedy, kamarátka ma tak začala volať, vlastne ona jediná ma tak volá, ale páči sa mi to.

Bývam podľa mňa v jednom úžasnom meste, v Nitre. Prečo úžasné? Dosť koncertov tu je, je tu všetko blízko a zároveň to nie je malé mesto a mám tu všetkých, ktorých mám rada.

Tento rok som zmaturovala na jednom z miestnych gymnázií a čo ďalej teraz? Ostávam verná mestu Nitra a od septembra tu začínam študovať odbor "anglický jazyk a kultúra". Už z toho môže vyplývať, že angličtinu mám veľmi rada a vlastne ja mám v obľube väčšinu cudzích jazykov a dúfam, že budem schopná (a hlavne nebudem lenivá na to) sa ich naučiť čo najviac. A okrem toho chcem raz v budúcnosti byť aj fotografka. K tomu je potrebná ešte veľmi dlhá a neľahká cesta. :)

To je zatiaľ o mne asi všetko. Som vďačná za každého nového čitateľa a za každý jeden komentár. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára