piatok 11. júla 2014

Dohoda - najväčší letný žúr (vraj)

Minulý týždeň v sobotu som išla na Funrádio Dohodu v Nitre. Myslela som, že no veď aj napriek tým interpretom, ktorých nepoznám to bude super. OMYL! Nejdem kritizovať interpretov a hudbu, lebo to som mohla dopredu vedieť, že to nebude nič moc. Ja osobne to viem porovnať s letnými žúrmi rockovými. Vlastne nie, neviem - ono je to neporovnateľné. Atmosféra bola nulová, chýbalo mi tam to NIEČO, čo neviem ani poriadne nazvať, čo na rockových fesťákoch je bežné.
Dve veci boli len také pre mňa dosť zarážajúce. Prvou bolo vystúpenie EGA. Ako hovorím, nejdem kritizovať hudbu, skôr jeho výzor. Keď vyšiel na pódium s tou jeho hudbou a v KISS mikine, tak som mala dosť. Veď ono sa to spolu vôbec nehodí!
Druhou bola reklama, že "NAJVÄČŠÍ LETNÝ ŽÚR". Najväčší? A čo taký Topfest či Pohoda? Veď tu bolo sotva pár sto ľudí a na Topfeste? Veď stačí pozrieť video nižšie, podľa mňa TO je najväčší letný žúr. :) A o Pohode už ani nehovorím. (Pre tých čo nie sú moc zástancami hudby ako je na Topfeste). A podľa môjho názoru na Slovensku je omnoho viac letných žúrov, ktoré sú lepšie a úspešnejšie než Dohoda.
Ale nevadí, aj tak ten večer hodnotím kladne, veď nie je dôležité, že kde som, ale s kým som. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára