pondelok 14. júla 2014

Doplnenie knižnice

O mne veľa ľudí vie, že som dosť knihomoľ, milujem knihy a dnes som si nemohla odpustiť vojsť do Martinusu a kúpiť si knižku. Naozaj som chcela niečo nové si kúpiť (aj napriek faktu, že sa mi už kopia knihy na prečítanie :D ).
Kniha je pre mňa najlepšia kamarátka, ktorá dokáže neskutočné zázraky. Keď vonku prší a je zima? Zabaliť sa do deky, čaj do ruky a kniha na kolenách. Vonku je pekne, svieti slniečko? Kniha sa predsa dá čítať aj pri opaľovaní sa. Cestujem niekam, mám voľno v škole či nudnú hodinu? Odpoveď rovnaká - kniha. Naozaj mi nenapadá lepší relax než s knihou a slúchatkami s nejakou super hudbou.

©kathikaNajprv som si zobrala "Za dverami mojich snov". Popravde, od tej autorky som ešte nič nečítala, ale je to vydavateľstvo Motýľ, odtiaľ som mala stále len dobré knihy, takže som si povedala, že tomu dám šancu. Keď som zaplatila a už pomaly odchádzala z Martinusu, tak som zbadala aj novú knihu od E. Rúčkovej. Od nej mám doma takmer všetky knihy a ani som nerozmýšľala, že či bude dobrá tá kniha, jednoducho som si ju zobrala a išla zaplatiť. Keby neviem, že to písala Enja, tak by som si ju asi hneď takto nekúpila, pretože je to Evita Press a "Evitovky" nemám moc v láske, všetky mi prídu na jedno kopyto. Lenže teraz vyhral fakt, že je to od jednej z mojich obľúbených slovenských autoriek. Plánujem ju dnes začať čítať, uvidím, či to bola výhodná kúpa (a to pri oboch knižkách :) ). V Martinuse dávajú ku každému nákupu čitateľské kalendáriky a dnes mi dali okrem toho aj slnečné okuliare. Síce sú dosť o ničom čo sa kvality týka, ale tak...Aj to sa ráta :D


Posledná z mojich nových kníh je aj knižka "Tajemství lásky". Táto knižka má pre mňa obrovskú cenu, aj napriek faktu, že som ju ešte nečítala. Dostala som ju ako darček od kamarátky, ktorá bola na výlete v Prahe. Vôbec som to nečakala a tak neskutočne ma to potešilo. Už teraz viem, že bude patriť medzi moje top knihy, možno nie kvôli obsahu, ale má pre mňa vyššiu cenu než aj najdrahšia kniha na svete. :)




"Love is like the wind - you can`t see it but you can feel it."
- Nicholas Sparks, A Walk to Remember

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára