nedeľa 27. júla 2014

Keď sa plnia sny

Dni sa míňajú, naháňame sa, do práce, sem ísť, tam ísť a človek nestíha sa ani na chvíľku zastaviť. Konečne po týždni mám čas opísať ako sa mi plnia sny. :)
Pred týždňom bol RIPfest v sobotu v Ripňanoch. Neskutočne som sa tešila, už len preto, že som tam išla s mojou "dvojičkou" Jankou :) Bolo mi jedno, že koľko je vstup alebo aké kapely budú, jednoducho som sa išla baviť. Ale osud to chcel trošku ináč. Ale pekne po poriadku.
Pokúšala som sa vybaviť si akreditáciu, lenže nič z toho, tak som išla v piatok kúpiť lístky. To bolo okolo obeda. Poobede mám správu na FB, že mám akreditáciu. Skoro ma trafil šlak. Čo teraz? Našťastie lístky sa rýchlo predali. Už zostávalo len raz sa vyspať a už to tu bolo.
Sobota okolo obeda bola veľmi zaujímavá, keďže som išla autobusom na koniec sveta (dobre, len do jednej malinkej dediny, ale aj tak :D ) a celú cestu som stresovala, že ja zle vystúpim. U nej babské malovanie sa a na to som bola mega hrdá, lebo som jej aj sebe spravila úžasný makeup.
A potom sa už išlo. Pred vstupom som mala stiahnutý žalúdok - čo ak bude problém s akreditáciou? Ale nebol. Mali sme biele pásky - čiže dostali sme sa všade. A už to mohlo začať. Za večer spraviť vyše 2000 fotiek a to sme boli len dve, aj tak sa dá. A ten pocit ako niektorí zazerali, že sme boli vpredu, rovno pod pódiom. Jednoducho na nezaplatenie. A aký že sen sa mi to splnil? Fotila som prvý festival v živote a to rovno dve z mojich naj slovenských kapiel - Konflikt a IneKafe. A naviac, spravila som kamarátku šťastnou, vyriešila som čo ma ťažilo na srdci a toľko som sa nasmiala ako nikdy. Niektoré naše hlášky naozaj nemali chybu - "Máš kľúče od mobilu?" :D Pridávam aj niekoľko fotiek z toho dňa.







Vo štvrtok zas som bola s mojou druhou kamarátkou Lenkou v Esztergome. Konečne som videla baziliku aj zvnútra akože nielen kostol, ale aj na kupole som bola. Keby ma vtedy niekto natáča, tak sa asi všetci dobre pobavíme, lebo ja som sa fest bála na tých schodoch, že padnem dole, potknem sa a hlavne, že som vo výške. Ako sme išli hore na kupolu, tak sme si dali tam v kaviarni úžasnú čokoládu a ľadovú kávu. A taktiež sa s týmto výletom viaže veľa funny zážitkov ako napríklad hľadanie stanice v Štúrove pomocou GPS či hľadanie cesty na most. A celé to zaklincoval jarmok v Nových Zámkoch, kde som si spravila radosť a kúpila dve nové tričká do zbierky - A day to remember a Asking Alexandria.


A že aký sen sa tu splnil? To Maďarsko nebol úplne, že sen, bolo to skôr splnenie túžby ísť niekam cez prázdniny, nesedieť len doma či stále robiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára