štvrtok 31. júla 2014

Movie night

Večer, ktorý sa plánoval už vyše mesiaca. Večer, na ktorý sme sa neskutočne tešili. Večer, ktorý mne osobne dal toho veľmi veľa. Večer, na ktorý nikdy nezabudneme.
Hovorím konkrétne o včerajšku. S babami sme už dlho dlho, dokonca myslím, že to sú už aj dva mesiace plánovali prespávačku u mňa doma. Keď sme už konečne našli termín, kedy sme mohli všetky tri, tak v našej spoločnej konverzácii na facebooku prevládali moje sprosté otázky ohľadne jedla.
No a jedlo...to bol asi základ celej prespávačky. Ako správny hostiteľ som sa postarala o to, aby bolo dostatok. Vlastne...boli sme tak prepchaté všetky, že sme len tak odfukovali.A čo by sme to boli za baby, keby sa nevenujeme aj skrášľovaniu - jedným z bodov večera bolo aj trhanie obočia. :D
 Predtým než sme ale u nás zakempili som si kúpila nové struny na gitaru - Elixírky. Majú tak úžasný zvuk! A bude sa znova farbiť - redhead again. :)
V noci sme si pozreli 2. film Hunger Games a ja som samozrejme, takmer hneď na začiatku zaspala. Predtým ale bolo čo? Zas jedlo. A potom po filme som sa zobudila a do 4:00 ráno sme sa rozprávali, rozoberali hovadiny, ale aj vážne veci. Myslím si, že táto prespávačka nás znovu tak trochu zblížila a môžem povedať, že nič nie je lepšie než večer strávený s úžasnými ľuďmi, ktorých mám veľmi rada. :)
A keď už tak spomínam jedlo, tak napíšem rovno aj menu. Večera boli pravé domáce hamburgery a domáce hranolky k tomu + šalátik. Niekedy nabudúce vám sem dám aj recept.  Ako dezert, ktorý však bol omnoho neskôr bola vanilková zmrzlinka s rozdrveným oreom a ovocie všakovakého druhu čo sa našlo doma. A samozrejme, kopu slaného ako chipsy či oriešky, šľahačka alebo na pitie kofola. :)

Moje nové struny a farba, ktorá bude už o pár dní na mojich vlasoch




Kvalita fotiek nás troch je dosť o ničom, keďže *front camera*


Bez mojej maličkosti by sa to nezaobišlo :P


Hunger Games ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára